Symulacje inspiracyjne – zaproszeni uczestnicy



Oto ogłaszamy grupę kursantów wylosowanych w organizowanej przez nas comiesięcznej zabawie „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych nominantów zapisujemy na wkrótce rozpoczynające się Letnie Wydarzenia Integracyjne które odbędą się w Łebie.
Na nasz wyjazd integracyjny zapraszamy tych uczestników z wymienionych obok warsztatów:

  • Włodzimierz Marciniak, Stylista , Wrocław, trening z efektywności osobistej
  • Bogusz Wojciechowski, Rewident kontroli skarbowej, Lubrza, program e-learning z korespondencji biznesowej

  • Dorota Janicka, Doświadczony Kierownik Działu Kadr, Goniądz, panel moderowany z myślenia strategicznego

  • Blanka Stępień, Farmakolog, Podgórzyn, szkolenie z efektywnego kierowania strumienem zadań

  • Eliasz Henel, Refleksolog, Budry, trening z efektywności osobistej

    Poniżsi uczestnicy wygrali nagrodę miesiąca: Hotel 4* na Łodzi w Budapeszcie:

  • Aleksa Jasińska, Starszy Sprzedaca , Łubniany, program e-learning z prosprzedażowej postawy w obsłudze klienta
  • Bianka Bulka, Inżynier transportu (logistyk), Skoczów, warsztat otwarty z pracy z programem Power Point

  • Hilary Labus, Antykwariusz, Tuchów, szkolenie z prowadzenia instruktażu stanowiskowego

    Specjalny sobotni bonus „lot w tunelu aerodynamicznym” otrzymują od nas:

  • Izydor Świerczyński, Mikrobiolog, Kościelisko, kurs z uczestnictwa w rozmowach oceniających
  • Barbara Salicka, Koordynator Zespołu ds. Ładu Korporacyjnego, Mieścisko, wykład z public relations wewnętrznego

  • Roksana Rzepecka, Kasjer bankowy, Hażlach, kurs dofinansowany z budowania relacji interpersonalnych

  • Janusz Kasprzak, Referendarz sądowy, Kłomnice, panel dyskusyjny z prowadzenia spotkań

    Wśród poniższych klientów rozlosowaliśmy nagrody rzeczowe: Kołyska Newtona oraz kamienne kostki do drinków

  • Matylda Bednarek, Starszy Sprzedaca ds. Rynku Wewnętrznego, Gielniów, warsztat zamknięty z strategii konkurencji rynkowej
  • Debora Gołębiewska, Inżynier budownictwa – budownictwo ogólne, Piecki, warsztat otwarty z obsługi klienta wewnętrznego