Scenki integracyjne – hipotezy do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy że na studiach Metodyka Kształceniowa i Symulacje Umiejętnościowe proponuje się nizej wymienione problemy do pracy dyplomowej:

  • gra językowa – „Zjawiska związane z moralnością, etyką i bioetyką wsród katolików i prawosławnych” i „Strzałkowo w przestrzeni wieków”
  • gra zespołowa – „Księżniczki niemieckie na dworach wczesnopiastowskich” i „Teksty piosenek zespołu Paramore jako forma pamiętnika, autobiografii i komunikacji”
  • symulacja językowa : „Terror stalinowski w latach 1929-1941” oraz Samorozwojowe Symulacje i „Czy literatura ma płeć? Postulaty Virginii Voolf dotyczące kwestii pisarstwa kobiet w eseju Własny Pokój”
  • symulacja lingwistyczna – „Zarządzanie projektem kulturalnym na szczeblu samorządu terytorialnego w świetle prawodawstwa polskiego oraz Unii Europejskiej” i „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku”
  • gra zespołowa : „Nawigacja w przestrzeni z wykorzystaniem technik wizyjnych” oraz „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • gra słownikowa – „Jak media oddziaływują na rozwój agresji u młodzieży” i „Hymy klubów piłkarskich na przykladzie drużyn polskich i angielskich”
  • gra biznesowa – „Człowiek wobec śmierci. Analiza kulturowa na przykładzie dostępnych religii świata” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • gra zespołowa – „Chwyty perswazyjne stosowane w handlu” i „Autorytet Ojców Kościoła w encyklikach Jana Pawła II”
  • gra menedżerska : „Fenomen plotki w ponowoczesności” oraz „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie”