Scenki menedżerskie – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej


Informujemy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne akceptujemy prezentowane na niniejszej liście książki do superwizji końcowej:

  • zabawa biznesowa : „Smok w politeistycznych mitologiach Europy” i „Znaczenie przyjaźni w powieściach Katarzyny Grocholi”
  • zabawa lingwistyczna – „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz” oraz „Tekst tajny – socjolekt więzienny. Przenikalność prasy więziennej do języka współczesnej młodzieży ”
  • gra słownikowa : „Lubelski szlak kulinarny produktów tradycyjnych” i Symulacje Szkoleniowe i „Skuteczność reklamy wyborczej”
  • zabawa edukacyjna : „Wpływ internetu na media tradycyjne” i „Atrakcyjność turystyczna gminy Włodawa”
  • symulacja edukacyjna – „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?” i „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego”
  • zabawa lingwistyczna : „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera” oraz „Istota reklamy audiowizualnej na studium przypadku obserwowanych kampanii reklamowych”
  • symulacja kreatywna – „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii” i „Kobieta jako ofiara przemocy w związku partnerskim na postawie akt Sądu Rejonowego w Gnieźnie w latach 1990-2010 r.”
  • zabawa lingwistyczna – „Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów w Polsce” i „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne”
  • zabawa komunikacyjna : „Demoralizacja polskiej młodzieży na podstawie kinematografii polskiej” i „Uniwersalne prawdy bajki. Rola Ignacego Krasickiego w rozwoju gatunku”