Gry kreatywne – materiały do pracy zaliczeniowej


Zawiadamiamy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Umiejętnościowe zalecamy poniższe publikacje do superwizji końcowej:

  • symulacja kreatywna – „Wulgaryzmy w telewizji” oraz „Przyswajanie wiedzy językowej przez małe dziecko”
  • zabawa strategiczna : „Wykorzystanie reklamy w marketingu politycznym” oraz „Badanie generacji supercontinuum w ocenianych światłowodach krzemionkowych”
  • symulacja kreatywna – „Negatywne skutki wpływu turystyki na środowisko przyrodnicze na przykładach z Polski” oraz Symulacje Biznesowe Wykorzystywane Dla Kierowników Projektów oraz „Oblicza współczesnej Ukrainy w polskiej prasie na modelu tytułów”
  • zabawa menedżerska – „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu” i „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce”
  • zabawa menedżerska – „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” i „Komedia w średniowieczu”
  • symulacja językowa : „Zjawisko narkomanii w Polsce” i „Kibic-chuligan-kibol. Obraz medialny kibiców na Łamach dziennika „Gazta Wyborcza””
  • gra lingwistyczna : „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana” oraz „Obraz polityczki w publistyce tygodnika „Polityka” w latach 2008-2010”
  • symulacja komunikacyjna – „Motyw śmierci i przemijania w „Brzezinie” i „Pannach z Wilka” – iwaszkiewiczowskie adaptacje Andrzeja Wajdy” i „Istota reklamy audiowizualnej na studium przypadku wybranych kampanii reklamowych”
  • zabawa zespołowa : „Wytwarzanie za pomocą wiązki jonowej i zastosowanie transmisyjnej siatki dyfrakcyjnej na potrzeby spektroskopii w zakresie skrajnego nadfioletu EUV i miękkiego promieniowania rentgenowskiego SXR” oraz „Najważniejsze czynniki atrakcyjności turystycznej krajów skandynawskich”