Gry integracyjne – zagadnienia do egzaminu


Zawiadamiamy że na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Umiejętnościowe polecamy poniższe zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja lingwistyczna : „Zróżnicowanie opadów na terenie Polski” oraz „Między kobietą wampiryczną a femme fatale. Obraz kobiety w literaturze XVII i XIX wieku”
  • zabawa strategiczna – „Wpływ kampanii reklamowej na popularność produktu na przykladzie kampanii Heyah” oraz „Moc perswazyjna nagłówków prasowych”
  • zabawa językowa – „Internet jako narzędzie globalizacji” i Gry Symulacyjne i „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych”
  • symulacja językowa – „Zagadnienie trudnych relacji między matką a córką w dyskursie familijnym” oraz „Język druków wydanych przez „Solidarność” w latach 80-tych”
  • gra słownikowa : „Motyw wampira i wilkołaka w kulturze europejskiej” i „Fabryka Boleslawa Kasprowicza w Gnieźnie”
  • gra komunikacyjna : „Atrakcyjność turystyczna okolic Wetliny i wpływ ruchu turystycznego na zmiany w środowisku” i „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej”
  • gra menedżerska : „Cyberfeminizm – kobieca podmiotowość w świecie nowych technologii” i „Uwagi o godności ludzkiej w oparciu o prasę polską po 1989 roku na przykładzie tabloidów ”
  • zabawa strategiczna : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A. Huxleya i E. Zamiatina” i „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU”
  • zabawa słownikowa – „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego” oraz „Pogańskie wierzenia Słowian (kluczowe dominaty)”