Gry strategiczne – podstawy programowe do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe akceptujemy poniższe tematy do pracy dyplomowej:

  • symulacja słownikowa – „Warunki klimatyczne wschodniej części Karpat Polskich” i „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ”
  • zabawa komunikacyjna – „Strategia reklamowa firmy produkującej meble dla dzieci” i „Klimatyczne skutki wojny nuklearnej”
  • zabawa językowa : „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej” i Symulacje i „Zjawisko janczerstwa na przykładzie Mehmecka Sokdovicia”
  • symulacja kreatywna – „Dziennikarstwo internetowe w dobie cywilizacji medialnej” oraz „Polityka audiowizualna Unii Europejskiej”
  • zabawa biznesowa – „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi” oraz „Zagadnienie trudnych relacji między matką a córką w dyskursie familijnym”
  • gra kreatywna – „Kiedy człowiek przestaje być człowiekiem na podstawie Miasta ślepców Jose Saramago” oraz „Zakłócenie komunikacji w internetowym przekazie reklamowym”
  • symulacja menedżerska – „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny”” i „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • zabawa edukacyjna : „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach” i „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie”
  • zabawa biznesowa : „Rola sloganu w reklamie” oraz „Tożsamość jednostki w dobie globalizacji i cyberkultury”