ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. przywództwa na fundamencie analizy fragmentów z wybranego z następujących filmów:
Zakazane piosenki; Leonard Buczkowski
Poważny człowiek; Ethan Coen, Joel Coen, Śmierć na pięć głosów; Werner Herzog
Patton; Franklin J. Schaffner
Sunset Strip; Adam Collis, Pan życia i śmierci; Andrew Niccol
Mefisto; István Szabó
Bullitt; Peter Yates, Wielki wyścig; Blake Edwards
Amarcord; Federico Fellini, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Zbieg z Alcatraz; John Boorman
Pani Doubtfire; Chris Columbus, Kiedy Harry poznał Sally; Rob Reiner
Ostrożnie z dziewczynami; Roger Kumble
Afera poniżej zera; Brendan Malloy, Emmett Malloy
SYMULACJA NR 3: opracować muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do wybranego z poniższych przebojów:
Pink Floyd, The Dark Side Of The Moon, Maanam, Derwisz i anioł
Marillion, Brave, Oasis, Supersonic, Led Zeppelin, Whole Lotta Love
Nine Inch Nails, Pretty Hatty Machine, Mott The Hoople, Mott, Sting, …Nothing Like The Sun
Smashing Pumpkins, Siamese Dreams
ZAGADNIENIE NR 3: – Umiejętność komunikatywnego spisywania nieintuicyjnych instrukcji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki ulotkę przyjmowania jednej znastępujących suplementów:
132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
50.0, Dermatologiczne leki przeciwgrzybicze do stosowania ogólnego – terbinafina