SYMULACJA NR 1: stworzyć studium przypadku dot. przywództwa na fundamencie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Pora umierać; Dorota Kędzierzawska
Cztery pory roku; Andrzej Kondratiuk, Nieznośna lekkość bytu; Philip Kaufman
Blaszany bębenek; Volker Schlöndorff
Agent Coby Banks; Harald Zwart, Bliżej; Mike Nichols
Sztandar chwały; Clint Eastwood
Asoka Wielki ; Santosh Sivan, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
Trzy kolory: Biały; Krzysztof Kieślowski, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
Ukryta tożsamość; Michael Haussman
Kochany urwis; Dennis Dugan, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
Equilibrium; Kurt Wimmer
Mój brat niedźwiedź; Aaron Blaise, Robert Walker
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Wire, Pink Flag
Rush, Counterparts, Kult, Wódka, Pulp, Different Class
Mudhoney, Every Good Boy Deserves Fudge, U2, October, Sting, …Nothing Like The Sun
Voo Voo, Nabroiło się
PROBLEM NR 3: – Kwestia prawiudłowego wyrażania naukowych danych. Przygotować zrozumiałą dla dzieci zasadę użytkowania jednej znastępujących tabletek:
39.0, Leki beta-adrenolityczne – nieselektywne – do stosowania doustnego
55.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o słabej i średniej sile działania
59.0, Leki antyseptyczne i dezynfekcyjne do stosowania dopochwowego – pochodne imidazolu o działaniu przeciwgrzybiczym
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
194.2, Leki przeciwrobacze – pyrantel – stałe postaci farmaceutyczne
184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne