Problematyka uzupełniająca – – dydaktycy – specjalizacja komunikacja społeczna


SYMULACJA NR 1: stworzyć studium przypadku dot. przywództwa na fundamencie oglądania krótkich scen z jednego z poniższych filmów:

  • Pora umierać; Dorota Kędzierzawska
  • Cztery pory roku; Andrzej Kondratiuk, Nieznośna lekkość bytu; Philip Kaufman
  • Blaszany bębenek; Volker Schlöndorff
  • Agent Coby Banks; Harald Zwart, Bliżej; Mike Nichols
  • Sztandar chwały; Clint Eastwood
  • Asoka Wielki ; Santosh Sivan, Nagi instynkt; Paul Verhoeven
  • Trzy kolory: Biały; Krzysztof Kieślowski, Tajemnice Zoey; Robert Mandel
  • Ukryta tożsamość; Michael Haussman
  • Kochany urwis; Dennis Dugan, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
  • Equilibrium; Kurt Wimmer
  • Mój brat niedźwiedź; Aaron Blaise, Robert Walker

    ZADANIE TRENERSKIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:

  • Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Wire, Pink Flag
  • Rush, Counterparts, Kult, Wódka, Pulp, Different Class
  • Mudhoney, Every Good Boy Deserves Fudge, U2, October, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Voo Voo, Nabroiło się

    PROBLEM NR 3: – Kwestia prawiudłowego wyrażania naukowych danych. Przygotować zrozumiałą dla dzieci zasadę użytkowania jednej znastępujących tabletek:

  • 39.0, Leki beta-adrenolityczne – nieselektywne – do stosowania doustnego
  • 55.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o słabej i średniej sile działania
  • 59.0, Leki antyseptyczne i dezynfekcyjne do stosowania dopochwowego – pochodne imidazolu o działaniu przeciwgrzybiczym
  • 41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
  • 194.2, Leki przeciwrobacze – pyrantel – stałe postaci farmaceutyczne
  • 184.0, Leki przeciwdepresyjne – inhibitory wychwytu zwrotnego serotoniny
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne