Problematyka uzupełniająca – – dydaktycy – specjalizacja HR


ZADANIE NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na bazie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:

  • Fantomas kontra Scotland Yard ; André Hunebelle
  • Wino truskawkowe; Dariusz Jabłoński, Pojedynek na szosie; Steven Spielberg
  • Dworzec nadziei; Walter Salles
  • Trójkąt bermudzki; Ian Toynton, Godziny szczytu 3; Brett Ratner
  • Przedwiośnie; Filip Bajon
  • Rocky Balboa; Sylvester Stallone, Gwiezdny pył; Andrzej Kondratiuk
  • Gorączka. Dzieje jednego pocisku; Agnieszka Holland, Moloch; Aleksander Sokurow
  • W stronę morza; Alejandro Amenábar
  • Czarownice z Eastwick; George Miller, Dzień bałwana; Chris Koch
  • Sekcja 8.; John McTiernan
  • Grom z jasnego nieba; David Warry-Smith

    ZADANIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na podstawie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:

  • Niemen, Czesław, Idee Fixe, Hey, Live
  • U2, Zooropa, Big Day, Mamy ich wszystkich, Young Gods, The, TV Sky
  • Revolting Cocks, Linger Ficken Good… And Other Barnyard Oddities, Young, Neil, Harvest, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Guns N’ Roses, Appetite For Destruction

    ZADANIE NR 3: – Kwestia intuicyjnego artykułowania profesjonalnych instrukcji. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście leków:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 68.2, Leki hormonalne do podawania doustnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
  • 22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne