ZADANIE NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na bazie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Fantomas kontra Scotland Yard ; André Hunebelle
Wino truskawkowe; Dariusz Jabłoński, Pojedynek na szosie; Steven Spielberg
Dworzec nadziei; Walter Salles
Trójkąt bermudzki; Ian Toynton, Godziny szczytu 3; Brett Ratner
Przedwiośnie; Filip Bajon
Rocky Balboa; Sylvester Stallone, Gwiezdny pył; Andrzej Kondratiuk
Gorączka. Dzieje jednego pocisku; Agnieszka Holland, Moloch; Aleksander Sokurow
W stronę morza; Alejandro Amenábar
Czarownice z Eastwick; George Miller, Dzień bałwana; Chris Koch
Sekcja 8.; John McTiernan
Grom z jasnego nieba; David Warry-Smith
ZADANIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na podstawie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Niemen, Czesław, Idee Fixe, Hey, Live
U2, Zooropa, Big Day, Mamy ich wszystkich, Young Gods, The, TV Sky
Revolting Cocks, Linger Ficken Good… And Other Barnyard Oddities, Young, Neil, Harvest, Sting, …Nothing Like The Sun
Guns N’ Roses, Appetite For Destruction
ZADANIE NR 3: – Kwestia intuicyjnego artykułowania profesjonalnych instrukcji. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę przyjmowania wybranej zznajdujących się na naszej liście leków:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
68.2, Leki hormonalne do podawania doustnego, zawierające estradiol lub estradiol w skojarzeniu z progestagenami
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne